بروکرها
forex
بهترین سایت آموزش فارکس صفر تا صد ابزار های لازم برای معامله

بهترین سایت آموزش فارکس صفر تا صد ابزار های لازم برای معامله

فارکس برای تاجران و افرادی که قصد دارند در تجارت پیشرفت قابل توجهی داشته باشند بهترین ابزار است و از اهمیت بسیار برخوردار می باشد. فارکس سامانه ای بین المللی بوده که قابلیت اتصال به بروکرهای جهانی و تمامی معامله گران را داراست. هم چنین این سامانه جامع نرخ لحظه ای ارزهای جهانی نسبت به یکدیگر را تعین می کند. همانطور که میدانید ارزش ریال به دلار بر اساس عرضه و تقاضا معین می شود، ارزش دیگر نرخ های دنیا نیز بر همین روال نسبت به یکدیگر قابل تغییر می باشند. فارکس هیچ مکان فیزیکی ندارد. تنها سامانه ای برای اعلام قیمت ارزهای جهانی به صورت لحظه ای مورد استفاده افراد واقع می شود.

آموزش فارکس

آموزش فارکس باید قبل از ورود به این حوزه کاری به خوبی دریافت شود. وب سایت های مختلفی در زمینه آموزش این نرم افزار به فعالیت مشغول می باشند. در این میان انتخاب بهترین سایت برای آموزش سامانه فارکس موضوع بسیار حساس به شمار می رود. چرا که کوچکترین خطا و اشتباه در این حیطه می تواند ضرر و زیان مالی بسیاری برای افراد به دنبال داشته باشد. همانطور که از نامش نیز پیداست در بازار فارکس، ارز معامله می شود. توجه داشته باشید که قیمت ارز بازتاب مستقیم در خصوص سلامت اقتصاد آن در زمان حال و آینده دارد. برای مثال زمانی که شما ین ژاپن می خرید یعنی در حال خرید سهام از اقتصاد ژاپن می باشید. معاملات فارکس شاید در ابتدا برای افراد تا حدودی گیج کننده باشد. اما با دریافت آموزش های لازم و کمی دقت و حواس جمعی می توانند در کوتاهترین مدت زمان از تمامی معاملات در فارکس سر درآورند.

آموزش ارزهای اصلی در فارکس

آموزش فارکس در خصوص ارزهای اصلی آن برای افراد بسیار مهم می باشد. با اینکه ارزهای زیادی برای معامله وجود دارد، ما در این بخش می خواهیم شما را در بازار فارکس معامله کردن با ارزهای اصلی را آشنا سازیم. با توجه به اینکه حجم بسیار سنگین از معاملات روی این ارزها انجام می شود. هم چنین این ارزها ارایه گر بزرگترین اقتصادهای جهان هستند به همین دلیل به عنوان ارزهای اصلی فارکس شناخته می شوند. ارزهای اصلی فارکس USD ، EUR ، JPY ، GBP و CHF هستند. هریک از معامله گران تصور متفاوتی از ارزهای اصلی دارند. برخی از معامله گران بر اساس سود و نوع معامله خود ارزهای دیگر از جمله  AUD ، NZD و CAD را نیز به عنوان ارزهای اصلی می پندارند. نمادهای ارزی در فارکس همواره با سه حرف نمایش داده می شوند. دو حرف اول را نام کشور و حرف سوم را اولین حرف واحد پول آن کشور در برمیگیرد.

 سازمان جهانی استاندارد، در سال 1973 کدهای سه حرفی برای ارزها تاسیس کرد. برای برخی از افراد جای سوال می باشد که در فارکس چه چیزهایی خرید و فروش میشود. پاسخ بسیار راحت است در معاملات فارکس به طور همزمان ارزی خریداری و ارز دیگری فروخته می شود. توجه داشته باشید که ارزها از طریق بروکر به صورت جفت معامله می شوند. هم چنین نرخ تبدیل ارز در آن لحظه بر اساس اینکه کدامین ارز قوی تر می باشد، در حال نوسان می باشد. سه دسته جفت ارز وجود دارد که شامل جفت ارزهای اصلی، جفت ارزهای کراس، جفت ارزهای اگزوتیک می باشد. جفت ارزهای اگزوتیک از یک ارز نوظهور و یک ارز اصلی تشکیل می شوند.

مزایای یادگیری فارکس
مزایای یادگیری فارکس

نحوه سود از معامله در فارکس: آموزش فارکس

اگر سررشته ای از بازار بورس داشته باشید بدون تردید با فارکس آشنا هستید. فارکس بازار جهانی بوده و سرمایه گذاران در آن میلیون ها دلار معامله می کنند. فارکس به عنوان بزرگترین بازار مالی شناخته می شود. روزانه تریلیارد ها دلار در این بازار جا به جا می شود. برای بسیاری از افراد جای سوال می باشد که آیا می توان از همین الان با شروع فعالیت در فارکس به موفقیت های کلان دست پیدا کرد؟ برای اموزش فارکس باید به کجا مراجعه کرد؟

آموزش فارکس از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد. از جمله این مزیت ها می توان به استفاده از ضریب اهرمی اشاره نمود. هم چنین استفاده و اجرای مدیریت سرمایه صحیح روی معاملات از دیگر ویژگی های فارکس می باشد. در این بازار جهانی می توانید در زمینه های مختلف از جمله نفت، طلا، مس، روی، ذرت، گندم و ... سرمایه گذاری کنید. در حال حاضر ارزهای دیجیتالی به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین کالاهای معاملاتی به شمار می روند. جهت شروع فعالیت خود می توانید از سایت brokerha.com اقدام نمایید.

آموزش فارکس سریع فارکس شدنی است؟

آموزش فارکس با تکیه بر کارشناسان حرفه ای و مجرب تیم ما امری بسیار ساده و راحت می باشد. شما می توانید در کوتاهترین مدت زمان به راحتی سر از انواع ارزهای دیجیتالی و نحوه معامله در این بازار جهانی سردرآورید. توجه داشته باشید که درصد بسیار کمی از افراد در این بازار می توانند موفقیت های کلانی مشاهده کنند.

 بنابراین برای پیشرفت در فارکس باید با دانش و تجربه کافی جستجو کرد. از شروط موفقیت داشتن یک مربی معاملاتی حرفه ای و متخصص در این حیطه می باشد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم با انتخاب ما و بررسی سود و ضررهای بازار فارکس، اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به دست آورید. هم چنین کارشناسان ما پس از آموزش های لازم پیشنهاد می کنند برای اولین بار یک حساب آزمایشی باز کنید. پس از آن معاملات Demo را امتحان کرده و تجربه کافی در این بازار به دست آورید. در حساب دمو با پول فرضی که بروکر به شما خواهد داد، فرصت معامله خواهید داشت. همکاران ما در مجموعه بروکرها سعی دارند بهترین خدمات را برای شما ارائه دهند.

حد ضرر یا Stop Loss چیست؟

حد ضرر یا Stop Loss برای جلوگیری از زیان مورد استفاده قرار میگیرد و توسط عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. یکی از مهارت ‌هایی که می‌تواند به افرادی که در بازار های مالی به خرید و فروش می‌پردازند کمک کند، تعیین یک خط ضرر می‌باشد. خط ضرر باعث می‌شود تا افراد به ‌موقع و در زمان درست از معامله خارج شوند تا ضرر و زیانی به پول اصلی و در مواردی سود آن‌ ها وارد نشود. متوقف کردن معامله یکی از شروط اصلی می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند در بازار های مالی موفق‌ شوید.

ادامه مطلب

آموزش میانبر یا شورت کات های متاتریدر

میانبر یا شورت کات های متاتریدر دسترسی سریع به ابزار متاتریدر یا fast navigation در کل دو روش برای دسترسی سریع به ابزار متاتریدر وجود دارد

1- کلید های میانبر یا شورت کات های متاتریدر که hot keys میباشد کلید های ترکیبی در واقع راه های میانبری هستند که با استفاده از دکمه های مختلف کیبورد کامپیوتر برای هرکدام از ابزار های متاتریدر اختصاص داده شده است.

2- دومین گزینه جعبه دسترسی سریع یا fast navigation box میباشد این جعبه در سمت چپ و پایین نمودار قیمتی نشان داده میشود 

در این مقاله میخوایم کلید های میانبر یا شورت کات های متاتریدر و هات کیز را به شما معرفی کنیم.

با استفاده از کلید های میانبر بر روی کیبورد کامپیوتر خود سرعت دسترسی شما به ابزار های متاتریدر بالا میرود.

ادامه مطلب

شدو یا سایه کندل در تحلیل تکنیکال چیست؟

احتمالا نام شدو یا سایه کندل در تحلیل ارز دیجیتال به گوش شما خورده است. در تحلیل تکنیکال از نمودار شمعی (کندل استیک) برای ارزیابی ارزها و پیش بینی صعودی یا نزولی شدن آنها استفاده می‌شود. این نمودار تحلیل‌های مهمی ارائه می‌دهد که برخی از تریدرها اغلب نادیده می‌گیرند. با بررسی نمودار شمعی در کنار نمودار خطی می‌توانید متوجه سیگنال‌های خوبی برای سرمایه گذاری شوید.

ادامه مطلب

بهترین ساعت برای معامله در بازار فارکس

با آشنایی بیشتر با بهترین ساعت معامله در بازار فارکس، می توانید در معاملات جهانی ترید درستی انجام دهید و درآمد بالایی داشته باشید.

ادامه مطلب

آموزش الگوی مثلث متقارن در بازار فارکس

الگوی مثلث متقارن در بازار فارکس نشان دهنده رقابت مابین خریداران و فروشندگان است. همانگونه که می دانید مثلث دارای سه ضلع می باشد. اگر بخواهیم مثلث متقارن را یک سازه یا یک آرایش نموداری در نظر بگیریم. 

ادامه مطلب 

الگو کف سه قلو در بازار فارکس چیست؟

حتما شما هم با مباحث مربوط به بازار فارکس یا بورس فارکس آشنا هستید. الگو کف سه قلو در بازار فارکس، یکی از الگو های مهم به حساب می آید. 

ادامه مطلب  

حد سود Take Profit چیست و چگونه در معاملات استفاده میشود

حد ضرر یا Stop Loss برای جلوگیری از زیان مورد استفاده قرار میگیرد و توسط عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. یکی از مهارت ‌هایی که می‌تواند به افرادی که در بازار های مالی به خرید و فروش می‌پردازند کمک کند، تعیین یک خط ضرر می‌باشد. خط ضرر باعث می‌شود تا افراد به ‌موقع و در زمان درست از معامله خارج شوند تا ضرر و زیانی به پول اصلی و در مواردی سود آن‌ ها وارد نشود. متوقف کردن معامله یکی از شروط اصلی می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند در بازار های مالی موفق‌ شوید.

ادامه مطلب

مطالب مرتبط