بروکرها
forex
بهترین ساعت برای معامله و ابزار کاربردی ساعت آنلاین فارکس

بهترین ساعت برای معامله و ابزار کاربردی ساعت آنلاین فارکس

با آشنایی بیشتر با بهترین ساعت معامله در بازار فارکس، می توانید در معاملات جهانی ترید درستی انجام دهید و درآمد بالایی داشته باشید. پس بنابر این با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب با بهترین ساعات برای معاملات خود آشنا بشین. اگر بخواهیم سهامدار بودن را جزء کسب و کارهای مهم حساب کنیم، این شغل در دسته تجارت هایی قرار خواهد گرفت که تایم مشخصی دارد. البته که زمان شروع و پایان آن، بستگی به بازار سرمایه ای دارد که در آن معامله انجام می شود. به طور کلی باید بدانید که بهترین ساعت معامله برای معامله گران در بازار بورس ایران، در ساعت های ۹ تا ۱۲ و نیم ظهر است. اما در بازار فارکس، تایم معامله متفاوت می گردد. بازار فارکس از بازار هایی است که به صورت ۲۴ ساعته و در روزهای دوشنبه تا جمعه فعالیت دارد. روزهای شنبه و یکشنبه در بازار فارکس تعطیل است. بازار فارکس بر اساس خرید و فروش جفت ارزها ایجاد شده و در آن، ارز کشوری بر اساس ارز کشور دیگر خرید و فروش می شود.

 از مهمترین عامل هایی که در این بازار تاثیرگذار می باشد، قیمت ارزهای داخل بازار فارکس است. معمولاً ارز ها تحت تاثیر بانک های هر کشور هستند. یعنی بانک های آمریکا از هنگامی که روز کاری خود را شروع می‌کنند، قیمت دلار در این بازار نیز مشخص میشود و  پس از آن چند ساعت دیگر، قیمت ارز استرالیا نیز تعیین می گردد. به خاطر تفاوت های ساعت در نقاط مختلف جهان، ساعت کاری بازار فارکس ۲۴ ساعته است. بهترین ساعت معامله در این بازار برای افرادی که در کشور ایران هستند، از ساعت ۱:۳۰ بامداد شروع شده و تا ساعت ۱:۳۰ بامداد روز بعد خاتمه پیدا می کند. 

 

بهترین زمان معامله در بازار فارکس

 

بهترین ساعت معامله برای تریدر ایرانی

فارغ از جدولی که برای زمانبندی بازار فارکس وجود دارد، باید بدانید که زمان مبدا در این بازار چه ساعتی شروع می شود.  شما به عنوان یک معامله گر و تریدر، باید از زمان مبدا در این بازار آگاه باشید. معمولاً زمان شروع در بازار کار فارکس، توسط بروکرها مشخص می شود. بروکرها بر حسب منطقه های زمانی کشورهای اروپای شرقی و  همچنین بر پایه گرینویچ مبدا زمانی را مشخص می نمایند. . به طور مثال اگر بروکر آلپاری باشد، مبدا زمانی که مشخص می‌شود بر اساس اروپای شرقی قرار می گیرد. بنابراین بهترین ساعت معامله برای تریدر های ایرانی به وقت ایران حدود یک ساعت و نیم عقب تر از ساعت تهران می باشد.

 پس برای اینکه بهترین ساعت معامله را پیدا کنید، باید به برخی فاکتورها توجه نمایید. مهمترین فاکتور در این بازار، استراتژی است. این استراتژی به شما نشان می‌دهد که به دنبال چه چیزی در این بازار هستید. اگر که این استراتژی های بلند مدت باشد و شما به دنبال سود های زیادتر باشید، باید با قیمت های واقعی‌تری وارد معامله در این بازار شوید. مورد دیگر نیز زمان مشخص شدن کار در بازار فارکس است. بیشترین تاثیر در هنگام معامله، استفاده از بهترین ساعت معامله می باشد. اگر در این بازار، با ساعت جهانی شروع کار آشنایی داشته باشید، قطعاً سود بیشتری نصیبتان خواهد شد. افرادی که میخواهند فعالیت خود را با بازار آمریکا شروع کنند، می‌توانند از ساعت  1:30بامداد تا  4:30 عصر اقدام به معامله نمایند.

اهمیت ساعت شروع بازار فارکس 

باید اذعان شود که اهمیت ساعت شروع بازار فارکس، بسیار زیاد است. برای داشتن معامله با سود بالا، حتما باید ساعت باز شدن بازار فارکس را دانست؛ به این خاطر که گاهی اوقات برخی از معاملات عمر چند روزه دارند و اگر به درستی ترید آنها انجام نشود، ممکن است معامله دچار ضرر و زیان گردد. بنابراین با دانستن بهترین ساعت معامله در این بازار و همچنین آشنایی با اصول سرمایه گذاری و معامله گری، می توان معامله های بزرگی را در سطح دنیا انجام داد. در هنگام باز شدن بازار فارکس در ساعت شروع مشخص، افراد زیادی اقدام به انجام معاملات می نمایند. در این زمان می توان بهترین معامله ها را از جفت ارزها داشت و به درآمد بالایی دست پیدا کرد.

مطالب مرتبط