بروکرها
forex
الگو کف سه قلو در بازار فارکس چیست؟

الگو کف سه قلو در بازار فارکس چیست؟

حتما شما هم با مباحث مربوط به بازار فارکس یا بورس فارکس آشنا هستید. الگو کف سه قلو در بازار فارکس، یکی از الگو های مهم به حساب می آید. این الگو می تواند بر روی مهم ترین و اصلی ترین فعالیت های مد نظر شما، تاثیرات مختلفی هم داشته باشد. جالب است بدانید که در حال حاضر راه های مختلفی برای بررسی این الگو وجود دارد که هر کدام از این راه ها یک سری ویژگی ها و مزایای خاص دارند. اگر شما هم به این مبحث علاقه مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

تعریف الگو کف سه قلو در بازار فارکس

الگو کف سه قلو در بازار فارکس یک الگوی صعودی به حساب می آید که در تحلیل های تکنیکال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول می تواند مشابه الگو دو قلو باشد. در این الگو سه کف مشابه داریم و سطح مقاومت هم شکست رخ خواهد داد. بر خلاف الگوی مهم سقف سه قلو، این الگو در روند های مربوط به پایین آمدن قیمت یا نزولی بودن قیمت شکل می گیرد. زمانی که خرس ها قدرت دارند. در این الگو کف اول به عنوان تغییرات طبیعی قیمت و کف دوم نشان دهنده ورود گاو ها به بازار و آمادگی برای صعود می باشد. کف سوم هم قدرت نشان دادن سطح حمایتی مورد نظر است. با اینکه این الگو خیلی رایج نیست ولی بهتر است که با آن آشنایی کامل داشته باشید. 

چگونه در این الگو معامله کنیم؟ 

الگو کف سه قلو در بازار فارکس روش معامله خاصی دارد. در این روش، تعداد زیادی از افراد معامله گر در نقطه شکست مربوط به خط گردن وارد معامله مورد نظر خواهند شد. برخی از افراد معامله گر هم صبر می کنند تا قیمت ها مجدد به خط شکسته شدن باز گردد و در صورتی که شمع صعودی وجود داشت، وارد بازار می شوند.

مطالب مرتبط