بروکرها
forex
درباره پیتر برنت ؟ توصیه های مهم او به معامله گران تازه کار

درباره پیتر برنت ؟ توصیه های مهم او به معامله گران تازه کار

در دنیای معامله گران بازار سرمایه، افراد زیادی هستند که توانسته ‌اند سودهای قابل توجهی را کسب کنند. اما  پیتر برنت با همه آنها متفاوت است. برنت با نوشتن دو کتاب بسیار کاربردی و مهم برای معامله گران دنیای بورس و ارز های دیجیتال، نشان داده که در این عرصه ها، دارای ایده ها و تفکرات جدید است. پیتر برنت با بیش از ۴۰ سال سابقه موفق در بازارهای سرمایه، معتقد است  معامله گران تازه کار، باید نگاه کلی به همه رمز ارزها داشته باشند. او  اعتقاد دارد سایر آلت کوین ها از جمله اتریوم،  می توانند مانند بیت کوین، عملکردهای خوبی داشته باشند و سودهای بالایی را به سرمایه گذاران بدهند.

توصیه های پیتر برنت به معامله گران تازه کار

 او به معامله گران تازه کار توصیه می کند پس از اینکه به هدف کوتاه مدت خود رسیدند، به جای جشن گرفتن، هدف بعدی خود را انتخاب کنند و به آن برسند. از دیگر توصیه های او به معامله گران تازه کار این است که روش های کنترل ریسک را یاد بگیرند و ضرر و زیان را  مدیریت کنند.

 پیتر برنت  به معامله‌گران توصیه می کند که همواره به دنبال تجزیه و تحلیل فرایندها در تجارت باشند. به نظر پیتر برنت حتماً باید اجزای معامله به خوبی درک شود. یعنی همه گزینه های قابل کنترل و غیرقابل کنترل معاملات مورد بازبینی قرار بگیرند.   همچنین همه معامله گران باید سعی کنند نوسانات دارایی خود را به حداقل برسانند و هنگام فراز و فرود قیمت‌ها، ذهنشان را مدیریت کنند.

اهمیت آموزش از منظر برنت

پیتر برنت اعتقاد دارد که معامله گران تازه وارد باید بیش از هر چیزی برای افزایش دانش و اطلاعاتشان، تلاش کنند. او توصیه می  کند که معامله گران تازه وارد، در ابتدا به یافتن معامله های سودآور بپردازند و  روی معامله هایی که در آن ضرر کرده اند، تمرکز نکنند. برنت به معامله گران تازه کار پیشنهاد می دهد که در ابتدا صرفاً برای سود های کم، تلاش کنند. چرا که شاهد هستیم برخی از معامله‌گران تازه کار، انتظار دارند که در همان اولین معامله، سودهای بیش از ۸۰ درصد داشته باشند که در واقع احتمال آن خیلی کم است.  به اعتقاد  برنت، حداقل باید دو سال آموزش ببینیم تا بتوانیم بازارهای مالی را به خوبی یاد بگیریم و با قوانین آن آشنا شویم.

مطالب مرتبط