بروکرها
forex
آشنایی با ماشین حساب فارکس و محاسبه لات محاسبه پوزیشن سایز

آشنایی با ماشین حساب فارکس و محاسبه لات محاسبه پوزیشن سایز

ماشین حساب فارکس یکی از مهمترین ابزارهایی که معامله گران برای بهبود تجربه معاملاتی خود و نتایج خود استفاده میکنند، این ابزار به طور خاص برای پاسخ به سوالاتی که ممکن است شرکت کنندگان در بازار در طول معامله داشته باشند طراحی شده است. به همین دلیل آنها به معامله گران اجازه می دهند تا به جای اینکه ساعت ها در مقابل ماشین حساب های معمولی بگذرانند، سریع تصمیم بگیرند.

یکی از محبوب ترین ابزارها در این دسته، محاسبه لات محاسبه پوزیشن سایز است. در اینجا معامله‌گران می‌توانند سطوح مناسب را برای استاپ ضرر انتخاب کنند و سفارش‌های سود بگیرند. این ابزار همچنین برای تنظیم یک نسبت ریسک/پاداش مناسب بسیار مفید است که برای موفقیت در تجارت طولانی مدت بسیار مهم است.
 

شایان ذکر است که طیف گسترده ای از ماشین حساب ها برای استفاده معامله گران در دسترس است. ماشین حساب ها مطمئناً می توانند برنامه ریزی معاملات را بسیار آسان تر کنند. برخی از ابزار ها به طور بالقوه می توانند حتی به معامله گران کمک کنند تا درآمد خود را افزایش دهند. مزیت دیگر این ابزارها این است که برای بهره مندی از آنها نیازی به دانلود برنامه ماشین حساب فارکس نیست. تنها چیزی که معامله گران نیاز دارند دسترسی به اینترنت است.

ماشین حساب فارکس
ماشین حساب فارکس

ماشین حساب محاسبه لات محاسبه پوزیشن سایز

هنگام معامله روزانه نرخ ارز خارجی (فارکس)، اندازه موقعیت یا اندازه معامله بر حسب واحد، مهمتر از نقاط ورود و خروج شما است. شما می توانید بهترین استراتژی فارکس را در جهان داشته باشید، اما اگر اندازه لات شما خیلی بزرگ یا کوچک باشد، ریسک بسیار زیاد یا خیلی کم را متحمل خواهید شد. و ریسک بیش از حد می تواند حساب معاملاتی را به سرعت نابود کند.

اندازه موقعیت شما با تعداد لات ها و نوع و اندازه لاتی که در یک معامله می خرید یا می فروشید تعیین می شود:

لات خرد 1000 واحد ارز است
یک لات کوچک 10000 واحد است
یک لات استاندارد 100000 واحد است
ریسک شما به دو بخش تقسیم می شود: ریسک تجاری و ریسک حساب. در اینجا آمده است که چگونه همه این عناصر با هم هماهنگ می شوند تا اندازه موقعیت ایده آل را به شما ارائه دهند بدون توجه به شرایط بازار، تنظیم معامله یا استراتژی که استفاده می کنید.

جهت استفاده از ابزار محاسبه پوزیشن سایز به لینک زیر مراجعه کنید

محاسبه لات محاسبه پوزیشن سایز

 

مطالب مرتبط