بروکرها
forex
چگونه سولانا را از طریق اندروید و آیفون استیک کنیم

چگونه سولانا را از طریق اندروید و آیفون استیک کنیم

استیک کردن رمز ارز سولانا SOL در کیف پول تراست والت در این مقاله به شما نحوه استیک کردن رمز ارز سولانا را به طور کامل آموزش میدهیم با ما در ادامه همراه باشید.

اکوسیستم بلاک چین سولانا یکی از سریع‌ترین اکوسیستم‌هایی است که در صنعت کریپتو در حال توسعه است، و در اینجا یکپارچه‌سازی جدید استیک سولانا آشنا میشوید. اکنون می‌توانید توکن‌های سولانا را در کیف پول تراست والت (در دستگاه‌های تلفن همراه موجود) استیک کنید. این راهنما یک راهنما آسان برای شما است که می توانید در عرض 1 تا 3 روز پس از استیک کردن ، 6.5% APR برای SOL سهام خود کسب کنید.

درباره کیف پول مورد اعتماد تراست ولت 

یک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر جامعه، منبع باز و چند سکه ای برای دستگاه های تلفن همراه است که به کاربران پیشنهاد می کند رمزارز را بخرند (همچنین با کارت، آن را ذخیره کنند، NFT ها را جمع آوری کنند، مبادله کنند و ارزهای دیجیتال را به عنوان مثال از طریق استیک کسب کنند. بیش از 25 میلیون کاربر کریپتو در حال حاضر از تراست والت استفاده می کنند و امنیت آن را اعتبار می دهند. کاربران می توانند نمودارها و قیمت ها را در برنامه مشاهده کنند، از برنامه های غیرمتمرکز مورد علاقه خود استفاده کنند و برنامه های جدید را بدون ترک کیف پول پیدا کنند. این برنامه هیچ گونه اطلاعات شخصی را جمع آوری نمی کند.

بیایید به ایجاد یا وارد کردن یک حساب سولانا به کیف پول تراست ولت ادامه دهیم.

نحوه استیک سولانا در تراست والت

چگونه سولانا را در کیف پول تراست والت خود استیک کنید

روی دکمه Stake ضربه بزنید تا منوی Staking باز شود. برای ادامه روی منوی Stake ضربه بزنید.


برای مشاهده لیست استیک کننده های فعال، روی فلش ضربه بزنید. برای ادامه یکی را انتخاب کنید.


مقدار سولانا را که می‌خواهید استیک کنید وارد کنید. همیشه مقداری سولانا برای هزینه‌های آن استیک و استیک بگذارید. برای ادامه روی Next ضربه بزنید. تراکنش را بررسی کنید و سپس روی تایید ضربه بزنید.

نکته: هنگامی که توکن‌های سولانا قرار می‌گیرند و اولین دوره انجام می‌شود، روی گزینه ای که انتخاب کرده‌اید قفل می‌شود. استیک سولانا تا 3 روز طول می کشد تا به پایان برسد. در حالی که توکن های خود را در استیک قرار می دهند، نمی توانید آنها را جابجا کنید تا 3 روز.


پس از ارسال تراکنش، منتظر بمانید تا بلاک چین سولانا آن را پردازش و تایید کند. تراکنش استیک  در لیست تراکنش نشان داده می شود. برای مشاهده نمای کلی فعلی کوین های استیک شده، به صفحه وضعیت Staking برگردید.

گزینه های  استیک 

نمایندگی که به ایمن سازی شبکه از طریق شبکه سولانا کمک می کند و گاهی اوقات برای خدمات خود کمیسیون دریافت می کند. این نه توسط تراست ولت کنترل می شود و نه تراست ولت هیچ نسبتی از این کمیسیون را نمی گیرد.

قبل از اینکه تصمیم به استیک داشته باشید، APY% از هر اعتبارسنجی SOL قابل مشاهده خواهد بود.

نکته: شما باید «نماینده» را انتخاب کنید تا سولانا شما برگردانده شود و در کیف پول شما موجود باشد. زیر را ببینید.

مطالب مرتبط