بروکرها
forex
نحوه ثبت نام لایت فایننس، احراز هویت و تکمیل ثبت نام

نحوه ثبت نام لایت فایننس، احراز هویت و تکمیل ثبت نام

ورود لایت فایننس اولین گام برای ثبت نام به شمار می آید. اگر قصد ثبت نام در litefinance فارسی را دارید،  پس از ورود به سایت لایت فایننس ، مراحل زیر را طی کنید.

پس از ورود به وب سایت، گزینه ثبت نام را برگزینید. در این گام صفحه ای باز می شود که می بایست اطلاعاتی نظیر ایمیل، نام کشور و رمز عبور را در آن وارد نمایید. سپس قوانین را مطالعه کرده و گزینه پذیرش قوانین و مقررات را تیک بزنید و در نهایت گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

ثبت نام در litefinance

در این گام لازم است تا ایمیلی که در اطلاعات ثبت نام وارد کرده اید، صحت سنجی شود. به همین جهت، پس از اینکه بر روی دکمه ثبت نام کلیک کردید، کادری مشابه تصویر زیر باز خواهد شد که می بایست کد ارسال شده به ایمیلتان را در آن وارد نمایید.

سایت لایت فایننس

سپس می بایست در بروکر لایت فایننس اطلاعات خود را تکمیل نمایید. بدین منظور می توانید به واسطه نواری که در بالای صفحه سمت چپ واقع شده است، بر روی گزینه حساب واقعی کلیک نموده و به بخش پروفایل من وارد شوید.

بروکر لایت فارکس

برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات بروکر لایت فارکس استفاده نمایید، می بایست اطلاعات خود را تکمیل نمایید. بدین منظور از تب تایید مشخصات استفاده کرده و اطلاعات درخواست شده را در کادر مربوطه وارد نمایید.

احراز هویت در بروکر لایت فایننس

در این مرحله می بایست در قسمت تایید مشخصات، گزینه احراز هویت را انتخاب نمایید. سپس فرمی که مشابه تصویر زیر است را پر کنید.

احراز هویت در بروکر لایت فایننس

سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنید تا صفحه مربوط به آپلود مدارک نمایش داده شود. روی گزینه اضافه کردن کلیک کنید تا صفحه انتخاب فایل برایتان باز شود. می توانید برای احراز هویت از تصویر مدارکی نظیر کارت ملی، گذرنامه و شناسنامه استفاده نمایید.

لایت فارکس

تایید آدرس در لایت فایننس

یکی از معایب بروکر لایت فایننس این است که برای استفاده از امکانات آن، می بایست بالاجبار اطلاعات محل سکونت خود را در اختیار این بروکر گذاشته و آدرس خود را تایید نمایید. این کار برای مبارزه با پولشویی و جلوگیری از مشکلات این چنینی ایجاد شده است.

معایب بروکر لایت فایننس

برای تایید آدرس در بروکر لایت فایننس می توانید از مدارکی نظیر قبوض خدماتی و بیمه نامه اتومبیل استفاده نمایید. در نهایت از تب کناری، گزینه متاتریدر را انتخاب کرده و در صفحه ای که پیش رویتان باز می شود، گزینه ٬٬حساب باز کنید٬٬ را انتخاب نمایید.

تایید آدرس در بروکر لایت فایننس

در این زمان حساب معاملاتی خود را انتخاب نموده و با انتخاب لوریج حساب خود، بر روی باز کردن حساب معاملاتی کلیک کنید.

زمان حساب معاملاتی

اگر قصد ورود به بازار های مالی را دارید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر پیرامون بهترین بروکر ها هستید، می توانید با مراجعه به ٬٬سایت بروکرها٬٬اطلاعات متعددی در این زمینه کسب کنید. سایت بروکرها اطلاعاتی جامع و کامل را پیرامون بروکر های معاملاتی و ویژگی های و قابلیت های هر کدام در اختیار کاربران قرار داده است.

مطالب مرتبط