بروکرها
forex
نحوه افتتاح حساب در بروکر آمارکتس ثبت نام در Amarkets

نحوه افتتاح حساب در بروکر آمارکتس ثبت نام در Amarkets

بروکر آمارکتس از سال 2007 فعالیت خود را آغاز نمود. AMarkets موفق شد در بازار فارکس به اعتبار بالایی دست یابد. تاکنون بیش از 500 هزار مشتری موفق در بازارهای مالی همچون بازار فارکس ، از طریق این بروکر فعالیت می کنند. در واقع مهمترین فاکتوری که منجر شده است تا بسیاری از کاربران تمایل به استفاده از بروکر امارکتس داشته باشند، سرعت بالای آن در انجام معامله است. 

نحوه افتتاح حساب در بروکر آمارکتس 

پس از ورود به وب سایت بروکر AMarkets دکمه هم اکنون شروع کنید را بزنید.

نحوه افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

1- نام خود را با حروف انگلیسی وارد کنید

2- نام خانوادگی خود را با حروف انگلیسی وارد کنید

3- ایمیل خود را وارد کنید ، دقت داشته باشید ایمیلی که وارد می کنید همان نام کاربری شما هنگام ورود به کابین شخصی در بروکر آمارکتس خواهد بود

4- شماره تلفن خود را بدون صفر همانند تصویر وارد کنید

5- گزینه من کد معرف دارم را بزنید و در کادر مربوطه کد معرف آمارکتس AVK1L را وارد کنید

6- دکمه افتتاح حساب را بزنید تا به مرحله بعد هدایت شوید

به صورت کامل اطلاعات خود را ثبت نمایید، دقت داشته باشید نام و نام خانوادگی را باید با حروف انگلیسی بنویسید.

حساب شما در بروکر آمارکتس افتتاح شد.روی دکمه ادامه دادن کلیک کنید و در آخر ایمیلی حاوی لینک تایید برای شما ارسال می شود ، باید به ایمیل خود رفته و روی لینک فعال سازی کلیک کنید و در صفحه باز شده گزینه CONFIRM را بزنید تا ایمیل شما تایید شود.حساب شما در بروکر آمارکتس افتتاح شد.روی دکمه ادامه دادن کلیک کنید و در آخر ایمیلی حاوی لینک تایید برای شما ارسال می شود ، باید به ایمیل خود رفته و روی لینک فعال سازی کلیک کنید و در صفحه باز شده گزینه CONFIRM را بزنید تا ایمیل شما تایید شود.

 

تایید تلفن در آمارکتس

 پس از تایید تلفن حال نوبت تایید هویت می باشد ابتدا روی گزینه تایید هویت کلیک کنید سپس با دوربین دستگاه خود از مدرک هویتی خود که می تواند شناسنامه، کارت ملی، پاستورت ، گواهینامه و یا ... باشد عکس گرفته و ثبت نمائید

در صورتی که دستگاه شما دوربین ندارد می توانید روی گزینه دستگاه را عوض کنید و ادامه دهید کلیک کنید تا وارد صفحه جدید شوید و سپس دوربین موبایل هوشمند خودتان را روشن کنید و روی QR بارکدی که در صفحه مشاهده میکنید نگه دارید تا دستگاه آماده گرفتن عکس شود.

تایید شماره تلفن در بروکر آمارکتس

1- در این قسمت کد فعالسازی تلفن را که پیامک شده وارد کنید

2- روی دکمه ارسال کد کلیک کنید

تایید هویت در آمارکتس

 پس از تایید تلفن حال نوبت تایید هویت می باشد ابتدا روی گزینه تایید هویت در آمارکتس کلیک کنید سپس با دوربین دستگاه خود از مدرک هویتی خود که می تواند شناسنامه، کارت ملی، پاستورت ، گواهینامه و یا ... باشد عکس گرفته و ثبت نمائید، در صورتی که دستگاه شما دوربین ندارد می توانید روی گزینه دستگاه را عوض کنید و ادامه دهید کلیک کنید تا وارد صفحه جدید شوید و سپس دوربین موبایل هوشمند خودتان را روشن کنید و روی QR بارکدی که در صفحه مشاهده میکنید نگه دارید تا دستگاه آماده گرفتن عکس شود.

نحوه تایید حساب در آمارکتس

در مرحله آخر روی تایید پرداخت کلیک کنید، اگر واریز و برداشت شما ریالی می باشد نیازی به تایید این قسمت نمی باشد و برای این منظور با پشتیبانی آمارکتس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بررسی و ثبت نام در بروکر آمارکتس

مطالب مرتبط