بروکرها
forex

معرفی بروکر آمارکتس ، آیا بروکر AMarkets انتخاب مناسبی است؟

کارگزاری AMarkets آمارکتس با مسئولیت محدود، فعالیت خود را از سال 2007 آغاز نمود و از همان ابتدای کار به بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و برخی از کشورهای مشترک المنافع خدمات ارائه میداد. فرآیند ثبت و دریافت مجوز این شرکت، در سنت وینسنت و گرنادین‌ها صورت گرفت، اما شعب پشتیبانی زیادی در سراسر جهان دارد. آمارکتس بروکر به بیش از 350000 کاربر فعال خدماتی با کیفیت و مطلوب ارائه میدهد و از روز نخست فعالیت خود تاکنون، جوایز جهانی زیادی را در حوزه فارکس کسب نموده و آوازه خوشی را برای خود رقم زده است. 

بروکر آمارکتس ، خدمات و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که از آن جمله میتوان به امکان استفاده از دو تا از بهترین پلتفرم های آنلاین معاملاتی، انواع حساب های تجاری، ابزارهای معاملاتی کاربردی، دسترسی به Autochartist و کپی تریدینگ اشاره کرد. 

یکی از بروکرهای محبوب بین کاربران ایرانی، بروکر آمارکتس است که یک کارگزار ECN محسوب میشود که میتوان از طریق پلتفرم آن به معاملات فارکس و CFD پرداخت. آمارکتس، به کاربران این امکان را میدهد تا در دو فضای آزمایشی و واقعی، امکانات این پلتفرم را بکار گیرند. امروز قصد داریم به معرفی این کارگزاری محبوب و ویژگی های امارکتس بپردازیم، تا ببینید آیا بروکر AMarkets انتخاب مناسبی برای شخص شما محسوب میشود یا خیر. پس تا انتها همراه ما باشید. 

بروکر آمارکتس (AMarkets) یکی از بروکرهای معتبر جهانی فارکس است که فعالیت خود را در این زمینه در سال 2007 آغاز کرد و در حال حاضر دارای بیش از 500.000 مشتری موفق در بازارهای مالی، علی الخصوص فارکس می‌باشد ، این کارگزاری فارکس با ارائه بهترین خدمات معاملاتی روز به روز در بین معامله‌گران سراسر جهان اعتماد و رضایت بیشتری را کسب می‌کند، همچنین بونوس‌ های متداولی را به کاربران خود ارائه می‌دهد ، بروکر AMarkets دارای رگوله FSA با شماره ثبت 22567 IBC 2015 است و سرعت انجام معاملات در بروکر امارکتس کمتر از 30 میلی ثانیه می‌باشد که سریعترین سرعت اجرای دستورات معاملاتی در صنعت فارکس است، زیرا سرعت انجام معاملات امارکتس توسط سازمان Verify My Trade بصورت ماهیانه بررسی می‌شود و طبق استاندارد های بازارهای مالی تنظیم شده است. همچنین مورد تایید و عضو الف سازمان The Financial Commission است و مزیت این مجوز موجب شده تا سرمایه مشتریان ای مارکتس در هر ادعا تا 20.000 یورو تحت پوشش بیمه باشد.

نظر مشتریان بروکر AMarkets را بخوانید

مطالب مرتبط