بروکرها
forex
متاتریدر برای مک چگونه متاتریدر را در سیستم عامل مک نصب کنیم

متاتریدر برای مک چگونه متاتریدر را در سیستم عامل مک نصب کنیم

نصب متاتریدر برای مک دو روش دارد که روش اول بسیار راحت است اما اگر از اندیکاتور یا اکسپرت در آن استفاده کنید باعث کند شدن متاتریدر روی مک می شود ، از طرفی روش دوم که در ادامه مطالب به آن می پردازیم کمی پیچیده تر است اما همان رابط کاربری را به شما ارایه می دهد که از متاتریدر ویندوز انتظار دارید ، هر دو روش از مک های قدیمی و Apple M1 chip پشتیبانی می کنند.

۱- نصب آسان متاتریدر

ابتدا متاتریدر مک را دانلود کنید و پس از آن روی فایلی که دانلود کرده اید و پسوند dmg دارد کلیک کنید تا پنجره جدیدی مانند تصویر زیر باز شود.

متاتریدر برای مک

 سپس آیکن متاتریدر را به پوشه Applications بکشید و صبر کنید تا متاتریدر در این پوشه کپی شود ، اکنون نصب متاتریدر به پایان رسید. اگر از متاتریدر و سرعت آن راضی نبودید می توانید به روش دوم آن را نصب کنید.

نصب اندیکاتور در متاتریدر مک 

در ترمینال دستور زیر را وارد کنید

/Users/name/Library/Application Support/net.metaquotes.wine.metatrader5/drive_c/Program Files/MetaTrader 5/MQL5/indicators

به جای name نام user خود را در مک وارد کنید.

سپس دستور   . open -a Finder را وارد کنید تا فایل منجر باز شود ، اکنون می توانید اندیکاتور خود را در این پوشه paste کنید.

۲ - نصب متاتریدر به همراه CrossOver

برای نصب نرم افزارهای ویندوز روی مک می توانید با نرم افزار CrossOver به راحتی این کار را انجام دهید ، ابتدا متاتریدر ویندوز با پسوند exe را دانلود کنید و پس از آن نرم افزار CrossOver برای مک را نیز دانلود کنید.  

بعد از آن که هر دو نرم افزار را دانلود کردید ابتدا برنامه کرس اور باید نصب شود ، در صورتی که کرس اور نصب شد اما هنگام اجرا خطا داد Finder را در مک باز کنید بعد به پوشه Applications بروید و روی برنامه crossover کلیک راست کنید و بعد گزینه Show Package Contents را بزنید تا صفحه جدیدی باز شود.

متاتریدر ویندوز

 به پوشه contents و بعد Resources بروید و فایل libcxsetupbase.py را با تکست ادیتور باز کنید، و در خط ۶ کد * from Foundation import را به from Foundation import NSObject تغییر دهید و فایل تکست را سیو کنید تا مشکل حل شود، بعد از نصب کرس اور اکنون آن را اجرا کنید و دکمه install a Windows Applications را بزنید و متاتریدر ویندوز را که دانلود کرده بودید نصب کنید.

مطالب مرتبط