بروکرها
forex
با هک متاتریدر ابزار ریسک به ریوارد را استفاده کنید

با هک متاتریدر ابزار ریسک به ریوارد را استفاده کنید

ما در مورد اینکه چرا نسبت ریسک به ریوارد (r/r) یکی از مفاهیم مهم در معاملات است صحبت کردیم و اینکه چگونه باید از آن برای تصمیم گیری بهتر در معاملات و افزایش آسان عملکرد معاملات خود استفاده کرد. اکنون زمان آن است که به شما نشان دهیم چگونه نسبت ریسک به ریوارد را در نمودارهای خود مشاهده کنید تا به شما در تصمیم گیری های تجاری بهتر کمک کند. ابزار فیبوناچی برای استفاده به عنوان محاسبه حد ضرر و تیک پروفیت ایده آل است زیرا با نسبت ها کار می کند و اگر کاربر متاتریدر هستید ، حتی می توانید نسبتهای ابزار فیبوناچی خود را تغییر دهید. در مقاله زیر گام به گام به شما نشان می دهیم که چگونه ابزار فیبوناچی خود را به ابزار نسبت ریسک به ریوارد تبدیل کنید. تمامی تنظیمات برای متاتریدر 4 و متاتریدر 5 یکسان می باشد ، توجه داشته باشید که اگر تنظیمات ابزار فیبوناچی را تغییر دهید ، دیگر سطوح واقعی فیبوناچی اصلاحی را به شما نشان نمی دهد و قبل از استفاده از سطوح فیبوناچی ، باید دوباره پارامترها را تغییر دهید!

 

مرحله 1: ابزار فیبوناچی کجاست؟

وقتی پلتفرم متاتریدر خود را باز می کنید ، ابزار فیبوناچی اصلاحی را در نوار منو در بالای صفحه پیدا می کنید. اگر نمی توانید آن را ببینید به مسیر Insert> Fibonacci> Retracements بروید

 

فیبوناچی

 

مرحله 2: تنظیمات ابزار فیبوناچی را بازنشانی کنید

پس از انتخاب فیبوناچی ریتریسمنت آن را به نمودار فعلی بکشید. در حال حاضر مهم نیست که فیبوناچی را کجای چارت قرار می دهید. پس از قرار دادن فیبوناچی روی نمودار خود ، پنجره ای مانند تصویر زیر باز می شود. در مرحله اول ، شما باید هر آیتم را جداگانه در سمت چپ انتخاب کنید (0 – 0.0 | 0.236 – 23.6 |…) و سپس پاک کنید

 

تنظیمات ابزار فیبوناچی

 

مرحله 3: پارامترهای نسبت ریسک به ریوارد را اضافه کنید

بعد از اینکه همه ورودی های قبلی را حذف کردید ، آماده اید تا مقادیر جدیدی را برای نمایش نسبت ریسک به ریوارد وارد کنید. ما نمونه داده هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

 

ریسک به ریوارد

 

Description
Level
$%-Stop Loss
0
$%-0.5 RRR
0.5
$%-Entry
1
$%-0.5 RRR
1.5
$%-1 RRR
2
$%-1.5 RRR
2.5
$%-2 RRR
3
$%-2.5 RRR
3.5
$%-3 RRR
4

 

مقادیری که در سمت چپ در زیر “Level” وارد می کنید فاصله را مشخص می کند. به عنوان مثال ، سطح 0 محل حد ضرر شما را مشخص می کند. مقدار “سطح” 1 محل ورود شما است. مقادیر بعدی با توجه به فاصله استاپ لاست (SL) و نقطه ورود شما ، تارگت ها یا همان تیک پروفیت های (TP) شما را مشخص می کند.

مقادیری که در قسمت “شرح” در سمت راست وارد می کنید ، متنی است که در نمودارهای خود با سطوح R/R می بینید. کد “$%” به این معنی است که Metatrader قیمت واقعی را در کنار سطح نشان می دهد.

مطالب مرتبط